-20

Idag är en stor dag!! Sen jag vägde som mest har jag idag gått ner 20kg!!! Dom första 8kg tog ca 3 år med olika metoder och dom senaste 12 tog 4 månader med lchf! Jag är så jävla stolt över mig själv!!! Vågen stannade på 73,3kg och nu e de bara 8,3-10kg kvar till jag har nått mitt stora mål!!
 
 
PUSS!!
Postat av: Frida D

GRATTIS! Fortsätt vara stolt för att du tar hand om dig!

Svar: TACK!!! Jag är så jävla stolt!!
Odjuren/Maria

2013-08-12 @ 22:40:29
Postat av: Karin

Fasen vad grym du är! Hur ofta har man inte tänkt "Varför har ingen berättat om LCHF tidigare????" Så hade man sluppit år av massa konstiga metoder som bara pajjar. Keep up the good work!

Svar: TACK!!!Jag har faktiskt inte tänkt de så mycke, min äldste bror gick på lchf ett tag för några år sen men jag kände då att jag inte va redo att sluta me pasta o pommes o mackor o sånt.. men efter en resa till Manchester, England, då magen pajja så bestämde jag mig o då hade jag ätit liberal lchf några veckor innan!! Och efter en mage som pajjar bara jag kollar på bröd (nästan iaf) så känner jag ÄNNU mer att de e kolhydraterna som förstört min mage!
Odjuren/Maria

2013-08-14 @ 10:13:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: