Seg segare segast!!

Just nu är jag segast i stan tror jag! Handlederna värker (karpaltunnelsyndrom i båda händerna) o fingrarna låser sig och de går sådär att jobba men jag kör på ändå.. Fick remiss till ortopeden, tid får jag om typ 3 månader!!! Tur jag inte har så ont, mer än typ alltid!!! O de funkar inte att ha skena på båda händerna heller för då kan jag inte göra nåt alls!
 
Gnäll gnäll gnäll.. :P Men jag funderar på att åka ner till Lindex o kolla om dom har ultra korta kortbyxor!! Undra om jag får med mig gubben dit.. :P Måste ju förnya mig lite o jag har upptäckt att jag har skitsnygga ben så måste ju visa upp dom! Eller hur?
 
 
Ska kolla med prinsen om han vill följa med..
 
Ha de underbart alla där ute!

Puss & kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: