julen!

Nu är de ännu en gång länge sedan jag skrev! Jag känner att blogglusten inte är på topp just nu!
Men nu är det snart jul och några dagar ledigt!! Onsdag, torsdag, lördag och söndag nästa vecka är jag ledig! Ska bli riktigt skönt faktiskt!
 
I år firar jag julen med min prins, hans storasyster, mamma och pappa och även med tjejerna o gubben på jobbet några timmar :D
På julafton blir de ju så klart en massa god mat och jag har bestämt mig för att jag får fuska jul och nyår! Jag har lyckats ta mig ner från 93 till 68 kg på 8 månader så nu ska jag få äta massa onyttigt! och detta bestämde jag mig för i september när jag hade nått -20kg! 
 
Vi kommer att fira med julklappsspelet i år och de tror jag kommer bli jätte skoj! Längtar till både jul och nyår! jul för att få paket (jag är som ett barnnär de gäller paket) och nyår för att svägerskan, svågern och barnen kommer upp!!! :D Sötaste barnen i världen!
 
Nu ska jag snart sova så jag orkar jobba i morron!
Postat av: Carolina

I bland skulle man behövt bo i Sthlm eller nått, så hade man sluppit söka igenom butik efter butik för att hitta skor man gillar... =P

Svar: säger bara Icebug!!
Odjuren/Maria

2013-12-21 @ 23:35:15
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: