VARMT!!!

Nu e de så varmt så jag nästan kokar!! Jag klarar inte värme :( Promenerade till jobbet i morse med min lilla prinsessa!! 4,4km i gassande sol! När jag kom till jobbet o kollade termometern så va de drygt 30 grader i solen.. just nu har jag 31,8 inne i vardagsrummet!!! fläkten går på högsta och fönstret e öppet så hoppas att de sjunker lite nu! Ute e de 37,8 i solen! 
 
Vad ska man göra när de e så varmt o man inte tål de? Jo man stannar inne o kollar på film!! :D Med gott samvete! De sägs att de ska bli lite svalare i morron.. Promenad till o från jobbet i morron, idag blev de bussen hem då jag hade handlat så inte mina ägg, min bacon o min ost blir dålig!! 
 
Nu ska jag se om Xenas kyldyna är klar så hon o katterna kan få lite svalka!
 
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: