Marknad och jobb!

Idag har de varit jobb på min lediga dag! Känns inte jätte ovanligt, jag har svårt som fan att hålla mig från jobbet när jag är ledig! Måste vara för att jag älskar mitt jobb!!
 
Har även varit på marknaden idag, köpte marknadsgodis till prinsen i mitt liv, lite godis till min prinsessa då jag glömt de hemma o hon va så duktig och även beställt nytt myggmedel som kommer om någon vecka med posten :D Har faktiskt köpt godis till mig själv oxå, Anton Bergh's med lakrits min absoluta favorit!
 
Svärisarna bjöd på grillat och bakpotatis, och jag höll mig till kött, tomater, ost och aioli! :) Nu blir de duschen för först hunden och sen för mig och sen baddas med salubrin och smörjas med myggmedel! Blir ju uppäten bara jag tänker tanken på att gå utanför dörren!!!
Blir massor med myggmedel i morron, då ska jag jobba på hundutställningen som är nere i stan och där jag är är myggen :P
 
 
pöss o kram!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: