Min viktresa startar nu!!!

Nu börjar jag på allvar! Jag har tidigare lyckats träna mig i form, men gick in i väggen och hamnade på sjukhus. Nu har jag fastnat för lchf och har ätit enligt de (så gott jag kan men några undantag) i ca två månader och har gått ner totalt 9,3 kilo! 
 
Jag har efter några snedsteg och allt för mycket fusk kommit fram till att jag ska föra lite 'dagbok' över vad jag gör egentligen, när de gäller mat och motion! Jag ska även sätta upp strikta mål och även lägga in bilder på hur de går för mig! Jag hoppas att detta kommer gå bra!
 
Nu börjar jag!!! 
Startvikt 86,8kg
Nuvarande vikt: 77,5kg
Målvikt: 62-65kg
 
Övriga mål: Komma i kläder jag kunde ha innan väggen kom o slog mig i ansiktet! Jag har en hel del kläder kvar som jag kunde ha då som är bla i storlek 36 och 38 och mitt stora mål är att komma i de kläderna igen och natoruligtvis att de sitter snyggt igen! Beach 2014 here i come! Eller vad man nu ska säga! Jag hoppas på att kunna ha några av mina snyggaste 'smal-kläder' till jul/nyår!
 
Nu kommer lite bilder på hur jag ser ut nu, eller ja för några veckor sedan och på hur jag vill att kroppen ser ut när jag når mina mål!
 
 
En klänning jag köpte när jag var i Höljes i norra Värmland på Rally Cross EM 2009, när jag var som minst tror att storleken är one size fits no-one eller en small
  
Mitt spindel-linne jag köpte på tradera sommaren 2008 och som för första gången satt OK våren 2009 och som jag vill kunna ha igen!
 
 
Den 21:a maj 2013 efter en nedgång på ca 8kg kom jag i de linne jag köpte i England i början på april! Även byxor jag använde första gången i England som satt tight då sitter löst nu, linnet gick knappt på och sitter som gjutet just nu men jag vill att de ska bli för stort :P
 
 
 
Jag vill att ni som läser denna bloggen ska känna er välkomna och skicka gärna en kommentar eller maila om de e något ni undrar över!
 
Postat av: Kharro

Shit vilken FIN klänning!!!

Svar: Visst är den! Älskar den klänningen!!!Och den ska framöver sitta lika bra som den satt då, för fyra år sen
Odjuren/Maria

2013-07-07 @ 19:25:40
URL: http://www.notzotzon.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: