30 days 2

Igår hann jag inte med någon träning!! va hemma strax före fyra, vid halv fem kom enkompis på kaffe (ja bryggde kaffe heeelt själv, jag som inte ens dricker kaffe..) o vi satt o tjöta o sen helt plötsligt va klockan 18.34 o jag va tvungen att hinna ta ur linser och gå ner till Malmsta skolan för att gå på syjunta med tjejerna! Va hemma igen efter de vid 22.30 så då kände jag att så här sent tränar jag då inte!
Så summa summarum så har de inte blivit någon träning igår, men jag har på jobbet burit (från pall till vagn till hylla) minst 390kg hund och kattfoder och promenerat 45 minuter med hunden, kompisen och hennes hund!
 
Så nu blir de till att kolla några steg på zumba så ska jag köra några steg och lära mig! Känns som att de e bra att ta några steg i taget o lära mig för att sedan köra iaf deras 20 minutes workout..
 
 
Puss o kraam, nu blir de zumba!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: