Vinter!!

Nu tycker jag faktiskt att vintern kan komma! Gillar inte hösten för de e så jäkla mörkt! Urk för regn o rusk!! De ca 10-12 grader de har känts som runt 0!! URK!!

Jag vill ha vinter, jag vill använda mina "nya" jackor!! Min tunna vinterparkas som jag köpte på ullared för snart 8 år sedan, närmare bestämt den 23:e december 2005 på Ge-Kås i Ullared, och den ahr alltid varit lite för liten! Vissa år har jag inte ens fått igen dragkedjan... Nu sitter den ganska så löst! Helt jäkla underbart!!!
Min dunparkas passade perfekt när jag provade den sist för ca 1,5 månad sedan! Så underbart! Nu vill jag ha vinter!!
Inte nog med att båda jackorna passar, jag får plats med täckbyxor under oxå, inte fy skam de inte när de blir kallt :D
 
 
Fått veta att de bara är 13,5 veckor kvar till jul oxå! Härligt!
 
Åh jag bara känner mig lycklig just nu! Underbar känsla.... Har de härligt på jobbet, firade ett år igår med gofika! Har min älskade prins här hemma som får mig att må bra! Han är mitt liv!
Mamma kommer mest troligt upp hit till våren vilket ska bli jätteskoj! Saknar mamma, vissa dagar mer än andra! Dom dagarna går telefonen varm!
 
 
Nu ska jag ta ut min älskade hund och sen ska jag ta min älskade prins, hund och säkert några katter oxå o lägga mig i sängen o sova!
 
 
Puss o kraam!!!
 
 
 
PS. Bilder på jackorna kommer en vacker dag!
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Nej, inte vinter än! För min del får den gärna vänta ett tag. ;)

Svar: Nej! Vintern kan komma nu på en gång!! Gillar inte hösten då de blir så jävla mörkt! På vintern lyser ju snön upp och de blir kallt o ljust
Odjuren/Maria

2013-09-21 @ 22:08:20
URL: http://vardagfest.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: