nystart....

Efter ett långt upphåll, både med kost och blogg är jag tillbaka! Har inte mått så bra de senaste så jqg har ätit en massa skräp! Men nu jävlar  jag ska ner till mitt mål INNAN min semester!!! Så enkelt är det!!
Jag har period två så blir en sen semester,  men min första! 
Jag har 6,4 kilo kvar till mitt mål då jag gått upp lite de senaste,  hoppas på mest vätska o att de försvinner fort och att jag kommer igång med lite träning! Känner mig ganska taggad nu! Har ju fått en massa bra tips från fina Mikaela på kostologik!
 
Nu blir det massa pepp till mig själv och läsa på en massa forum o i bloggar,  nu ska sista kilona väck!!
 
 
Har ju faktiskt i lördags kommit fram till att jag börjat gilla min kropp! Såg mig i spegeln från sidan o gillade de jag såg, för första gången i mitt liv! STOLT!!!
 
 
 
Puss o kraam
Postat av: Carolina

Lycka till fina du ♥
Kram från mig & dom fyrbenta !

Svar: Tack!!Nu jävlar är jag taggad som fan!!
Odjuren/Maria

2014-02-25 @ 20:03:17
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: