valpar och sömnlöshet

Ja dom senaste dagarna har jag lidit av sömnlöshet.. Sovit några få timmar per natt o sovit dåligt när jag väl sovit..
Natten till onsdag sov jag ca 2,5 timme och åkte sedan till min kollega för att vara djurvakt (barnvakt) och när jag kom dit hade fina Safira börjat valpa ocj en söt liten tjej hade kommit! De var en spännande dag! När alla valpar hade kommit åkte jag o handlade lite mat o dricka. 
Efter maten som var en sallad blev de en dusch o sen hem till kollegan igen för att åka vidare till Luleå med världens bästa pudel Iza som skulle paras! 
 
Väl hemma var klockan runt fem på morgonen och min ytterdörr hade frusit fast så de var bara att åka tillbaka till Cecilia igen o sova på hennes soffa några timmar! 
Igår blev de inte mycket gjort för jag var så trött. Dock kunde jag inte somna igår heller så somnade vid fem i morse....
 
Nu ska jag vila lite i väntan på att min älskling kommer hem!!! Som jag saknat honom!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: