Tropisk sommar?

Denna sommar liknar sommaren -94 väldigt mycket!  I och för sig är de enda jag minns från den sommaren att de var så varmt att hela familjen bodde i källaren o kollade fotbolls VM o grillade på elgrillen..
Men svärfar har berättat att det snöade på midsommarafton,  precis som i år och några veckor senare kom värmen!
 
Igår flyttade jag soffan en aning så fönstret gick att öppna på vid gavel vilket har resulterat i att temperaturen i sovrum/vardagsrummet gått ner från 29,7 till 27,9! Och det har bara varit 3 grader ifrån en så kallad tropisk natt! 
Nu ska jag nog fixa frukost så jag orkar promenera till jobbet.. Måste försöka få i min ena katt lite mat oxå! Han äter inte i hettan! Min stackars pojke!
 
Ha en underbar dag! 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: