Måendet....

Mitt mående är inte vad de borde vara.... Min kropp är i totalt uppror och mitt psyke blir lidande!
Jag har nu haft mens i ca 3,5 veckor!! De är grymt jobbigt och jag känner mig så jävla obekväm i så gott som allt jag gör! Jag känner mig asexuell, hormonell och som en gigantisk lipsill.. De faktum att min prins inte varit hemma på nästan två veckor gör de inte bättre heller! Jag klarar inte av att vara ensam... MEN jag har varit duktig och onsdag promenerat hem från jobbet och torsdag o fredag promenerat till jobbet o tisdag cyklade jag till och från jobbet! För de e jag jävligt stolt! Och tack vare mina promenader och de faktum att jag började träna förra veckan (bara blivit ett pass styrka denna veckan pga promenaderna) så har kroppen hoppat av sin platå och vågen rör sig neråt igen! Vikten har gått ner 2kg (!!!!) på en vecka! Ibland älskar jag min kropp!
 
Men de blir så jobbigt att inte må bra! Mensen förstör en hel del och gör att jag inte känner mig säker i mig själv och känner mig asexuell och jag längtar efter min prins och vill vara nära!! Men allt känns så fel när jag har mens ÄNNU!! Jag vill inte mer!!!
På tisdag ska vi träffa en läkare på kk och hoppas på att vi kommer på en bra lösning för nu är jag trött på detta! Mens är fan de högre makternas straff mot oss kvinnor för att vi inte ska kunna göra som vi själva vill!! Jag vill inte ha de här!
 
 
URK nu vill jag må bra o inte ha en massa bekymmer! Vill inte ha mens alls helst!
 
 
Och igår va jag ut i solen och har fått solexem eller gräsutslag på båda vaderna och värme utslag mellan tuttarna! De käns ju oxå jävligt skoj! Eller INTE!!!!
 
 
Nä! Nu ska jag se om jag orkar göra frukost eller om jag ska äta frukost på Frasses idag! Ja jag är lat!!! Men idag kommer prinsen ÄNTLIGEN hem!!!
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: