Ojojoj

Hojja, nu e de längesen jag skrev.. Jag har inte haft så mycke tid de senaste! Jag har fått en bil av min mammalediga kollega! Hon e så go, våran Mallan! Och jag gör ett gigantiskt försök att sluta med koffein! Jag dricker ju inte kaffe så de e Cola Zero o Celsius somska slutas med! Försöker sluta med sötningsmedel så ska försöka dricka mindre C-vitamin då de e de enda jag dricker så känns de som heeelt ok med de sötningsmedel som är i..
Jag gillar ju inte vatten som de är o inte kolsyrat vatten heller så då får de bli C-vitamin! Bättre än att inte dricka alls ;) Jag hoppas att detta hjälper mig att tappa dom sista kilona! Tror att min platå (som jag varit på LÄNGE) kan bero på Cola Zero med alla sötningsmedel o annan skit...
 
Jag har nyss skottat fram bilen efter att han har fått stå sen i torsdags då varken jag eller Micke har varit hemma.. Han, Smokey, hade drygt 10cm snö på taket!! De har snöat en hel del om man säger så.. :P Nu står han med motorvärmare och kupévärmare så han e varm i morron när jag ska åka till jobbet!!
 
 
 

Nu blir de mys med mina missor som jag saknat hela helgen! Fast jag varit omgiven av Bagheeras systrar, mamma, moster o mormor..Men inget slår MINA katter!! Dom är bäst!!
 
 
Puss o kraam!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: