Godis...

Igår syndade jag o åt godis.. Hade varit sugen jättelänge!! De har jag ju fått sota för idag.. Magen /tarmarna har värkt ta mig fan heeeeela dagen!!! MORR!!!

O jag hade tänkt göra min favvorätt idag, men näää då fanns ingen kycklingfärs på Ica o Coop har inte de alls, så får väl bli fylld paprika/bifftomat på torsdag istället för tacogratäng idag :P
Jag och prinsen ska ha myspys på tosdag så jag (framför allt) är förberedd att han far iväg i helgen igen.. Men även denna helg har jag något att hitta på, min söta vän Johanna fyller 30 på onsdag så hon ska ha kalas på lördag :D Och även på onsdag då hon bjuder på grillat, en LCHF'ares bästa vän när man är på middagsbjudning :P
 
Idag blir de korvgratäng istället för tacogratäng :P
Nu e maten klar!
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: