Intervaller!

Jag är galet stolt över mig själv!!
Bestämde mig igår att jag måste börja röra mer på mig så när jag kom hem drog jag på mig underställ, tunna byxor, långärmad t-shirt och jacka (frusen som få) o på med en tröja på hunden och ut o skulle promenera.. Efter en stund bestämde jag mig för att jogga lite, bara för att och för att Xena skulle springa lite. Efter några lyktstolpar (använde dom som gränser) så bestämde jag mig för att springa  två stolpar, sen gick jag en bit och sa till mig själv att vid nästa stolpe ska jag jogga igen fram till korsningen o sen vända hem. Men bestämde mig istället för att springa tre stolpar till!! 
Jag är så JÄVLA STOLT!!!
 
Nu ska jag göra en välförtjänt middag i form av köttfärssås och shirataki nudlar!!
 
Puss o kraam
Postat av: Carolina

Duktiga du!!! :D

Svar: Tack vännen!! Är såååå stolt!
Odjuren/Maria

2014-04-14 @ 20:42:09
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: