Jäkla vagn!!

Jag har sedan ett år tillbaka mått dåligt som fasen.. Många tankar och känslor som far runt i min hjärna!
Sedan mitten på januari har allt blivit sämre med måendet. Inom loppet av en vecka förlorade vi min sambos farmor som under dessa år varit som en extra farmor för mig. En vecka efter hon lämnat oss lämnade min kära kusin jorden, endast 28 år gammal med två underbara döttrar!
Sorgen är oändlig känns det som.

Jag vill komma tillbaka till mig själv, både fysiskt och psykiskt. Jag vill tillbaka till hur jag var i maj förra året, innan mattan drogs undan från mina fötter!

Anna-Greta du är saknad här!!

Elin, du har ingen aning om hur ont det gör att bara tänka på dig! Livet känns så jävla orättvist!


Jag ska tillbaka upp på min vagn, vagnen till bättre mående, vagnen till mer ork, till mer energi.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: