Nystart!

Idag har jag gjort en nystart!! Efter otaliga vändor ner i sockerträsket det senaste året har jag bestämt mig! Nu får det vara nog!

Jag har det senaste året inte mått särskilt bra psykiskt oga sorg och saknad! Allt börjar sjunka in nu, 6 månader efter den värsta dagen i mitt liv! 

Jag var för ett år sedan ca 3 kg från min målvikt, idag är jag ca 3 kg ifrån min startvikt! Jag har med andra ord ca 17 kg att få bort från kroppen! 
Jag ska försöka börja träna. Så i morgon innan grillningen så ska jag och Tinka träna! Både kondition och samarbete mellsn henne och mig! Jag ska ta upp intervall träningen jag körde förra våren.

Får jag till bättre hundmöten med Tinka så kommer både promenader och annat bli mycket bättre och lättare! 

Jag ska göra mitt absolut bästa för att inte trilla ner i träsket igen. För jag vet hur bra jag mår av att äta lite kolhydrater ich fullfeta produkter, så som grädde, smör, kött och korv osv!

Nu är det min tur!
#ätochblismal
Jag har ju MASSOR av snygga kläder som hänger i garderoben och väntar på mig!


I morgon ska jag väga och mäta mig! Det blir midja, mage, stuss och lår.

Nu ska jag sova så jag orkar ha semester även i morgon! Då blir det tvätta och njuta av det fina vädret 


Puss o kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: