Att vara kvinna...

De e inget jag är så förtjust i!!! Jag har de senaste haft problem med mens, vilket jag tekniskt sett inte ens ska ha!!! Jag är tillbaka i så som jag hade de i nedre tonåren, innan jag började med piller!!! Mensvärk och extremt godissug!!! Jag vill inte ha den här skiten mer, jag vill sluta vara kvinna!!! Är inne på 4:e månaden med piller efter uttag av stav och samtidigt inne på mens nummer 6, förra varade i 3,5 vecka och nu slapp jag den i 3 veckor o får väl se hur länge de varar denna gången! att de blöder lite gör inte så mycke, men att ha konstant värk i MINST en vecka börjar bli aningen jobbigt! Och när godissuget blir så jäkla gigantiskt oxå!! 
Som min älskling säger så är jag för motiverad för att ha godissug de har som vuxit bort sen jag började med lchf! Men NU minsann så är de här HELA tiden för att de e massa jävla hormoner som springer runt o går mig på nerverna!!!
GAAAAAH Blir galen på detta!!!!
 
Måste hitta på något! Hämta tvätten o sen lägga mig i min nya soffa o sova tills prinsen kommer hem från sin träning och fotbollskoll....
 
 
 
Puss o kraam från en hormonhäxa
Postat av: Carolina

Men oj, stackare. lät ju inge vidare :-S Kramar!

Svar: De e ren skit om jag får säga så... jag vill inte mer!! :( Går väl o tar lite choklad så länge o väntar på att de ska gå över
Odjuren/Maria

2013-08-27 @ 19:13:05
URL: http://www.carolajnastankar.se
Postat av: Carolina

Meeen.... :´(

2013-08-27 @ 19:18:01
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: