Bacon...

Trots att magen inte är som den ska ännu så har jag varit o handlat en snabbis, MÅSTE ha bacon!! Hittade Ica basic's bacon o tänkte att jag ska fan testa den! 1kg för 55kr känns som lagom pris :P och med tanke på att 420g kostar 30kr så känns de ÄNNU bättre.. Och 420g (en trepack) räcker i 6 dagar om jag bara har bacon till frukost så bör ju 1kg räcka i minst två veckor :D känns som ett bra köp och de ska testas till dagens middag..
 
Nu ska jag vila lite till och sen börja med dagens middag, cream chees fylld kyckling filé med bacon runt för min del och utan bacon för prinsen och till de blir de min underbara kalla vitlökssås eller beasås.. Micke ville ha vitlökssås så hann inte ens fråga om han ville ha bea
 
 
Puss o kraam till er alla
Postat av: maria

Synd att du bara tänker på priset och inte på grisarna. Vissa bryr väl sig inte och har väl inget emot att äta ett djur som sköts upp dåligt och lidit.

Svar: Jag bryr mig självklart om hur djuren föds upp, men jag har inte råd att köpa en 130g paket för 20kr! och jag tycker att dom dyrare är för salta och har för tunna skivor.. Helst skulle jag vilja ha egna grisar o kor men de funkar inte när man bor i lägenhet..
Odjuren/Maria

2013-08-12 @ 22:55:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: