Kroppen är tillbaka

Jag har fått min kropp tillbaka! Jag skrev ju häromdagen om min förändring. Har fixat en bild på hur skillnaden ser ut framifrån oxå! Jag är så jävla stolt över mig själv och de e först när jag ser bilderna bredvid varandra som jag själv ser hur mycke jag har gått ner! 
Jag tackar LCHF och stödet från familj och vänner för denna underbara resa! Magen, som jag har haft problem med i många år och som jag förra året fick diagnosen IBS och så länge jag inte äter sällskilt mycke kolhydrater så håller sig magen i trim och jag har inga problem alls!! Vilket är grymt skönt för de enda jag gör är att äta sånt jag tycker e gott o kroppen gillar de :D
 
 
 
 
Just nu står vikten still, men jag håller på o lär mig mer om hur jag ska äta för att må som bäst och för att min kropp ska ha bäst energi och jag ska hålla mig som längst så jag slipper äta mitt på dagen, utan att de räcker med frukost och middag, kanske något litet tex lite ost mitt på dagen..
 
Min älskade prins ska även han börja med LCHF och träning har han redan börjat med! Sommar 2014, här kommer vi! 
 
 
En jobbig sak med att gå ner i vikt är att jag måste ha ny höst/vinterjacka!! Jag har min underbara dunjacka, men den e så varm att jag kommer svettas ihjäl om jag har den när de e runt -10!! Måste hitta någon snygg och funktionell jacka som finkar lika bra på hundpromenader som på stan! Gärna många fickor!
 
Sitter nu o funderar på dagen middag, frågan är kommer älskling hem innan jag ska äta middag? När ska jag äta, när ska jag träna, när ska jag hinna klippa ut delarna till Xenas overall o laga flaggan till jobbet? Måånga frågor nu känner jag!
 
Får väl försöka ta reda på mina frågor för dagen.. Vet dock inte vart jag ska börja, kanske med en frukost?
 
Jaja får väl börja med dagen :P
 
 
Puss o kraam
 
Postat av: Frida D

Tack för din fina kommentar idag hos My.
Kram

Svar: Så lite så!Försöker att peppa o hjälpa så mycke jag kan..

kraam
Odjuren/Maria

2013-08-18 @ 22:44:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: