Träning!

Tränigen denna veckan har än så länge bara blivit ett pass i söndags, inköp och bärning av soffa, plus städning och ommöblering igår och rensning av garderober idag.. Ska väl hinna med iaf ett pass denna veckan, men har massor att göra! Och allt ska hinnas med medan gubben är iväg...
 
Inte lätt att hitta tiden alla gånger!! Men träningen är såååå skön! Mår såå skönt efteråt!
 
 
Men just nu finns inte tiden så just nu är de lugnt med träningen, blir att laga mat snart!! korvgryta :D MUMMA
 
 
Puss o kraam
Postat av: Träningsfreaket

Tid finns alltid. Det handlar om att prioritera...
Hinner jag träna minst 6 ggr i veckan som är ensamstående med tre hemmaboende barn, tre hundar, pendla 70 min varje dag och jobba heltid, så hinner du. 😜

Svar: Vilken superkvinna du är!Jag hinner nog, men just nu står de massa grejer i vägen där jag tränar o måste planera mer, ska hinna med ett pass denna veckan!
Odjuren/Maria

2013-08-28 @ 19:57:18
Postat av: Träningsfreaket😜

😜

2013-08-28 @ 20:46:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: