2013

År 2013 lider mot sitt slut!
Tänkte försöka mig på en årskrönika, får väl se hur de går!
 
De bästa med detta år är att jag fått anställning på Djurmagazinet/Expo i Gällivare från 1:a februari. Till en början 50% och i september blev det 75%! Jag älskar mitt jobb och hoppas på att stanna där tills jag blir för gammal för att jobba ;)
 
En annan av de bästa sakerna detta år var den semester jag och min prins åkte på! Vi åkte till England med hans mamma och pappa. I Manchester var vi o shoppade en massa, bla en ny kamera till mig och en massa United prylar :D Vi var och såg Manchester derbyt mellan United och City, som tyvärr slutade i förlust, men vilken härlig stämming med över 75 000 pers som hejar fram sitt lag!
 
Efter Manchester resan började jag äta LCHF/LCFF och min mage blev kanonbra, min IBS försvann och min hy blev bättre och jag har tappat ca 25kg i vikt och gått ner från XL/XXL ner till S/M vilket känns helt underbart! Jag har ätit lite dåligt nu under julen, men tar nya friska tag efter nyår och jag har sagt till mig själv at jag under jul och nyår får äta dåliga grejer!
 
I början på november fick jag en bil av min kollega och min lille Smokey  går som en klocka!
 
Jag ser fram emot ett nytt år, håller tummarna för att jag får stanna kvar på mitt älskade jobb, helst med en 100% anställning!! I maj kommer min älskade mamma upp och hälsar på oc jag hoppas på att jag och Micke kan åka ner till mamma mot slutet av sommaren! Det skulle vara SÅ skoj o visa honom vart jag har växt upp, träffa lite gamla vänner och mysa med familjen! Kanske en sväng ner till Ullared oxå! :D
 
 
Tack för ett härligt 2013!!!
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: