Forma kroppen

Jag kanske ska ta o börja röra på de fläsk jag har... De e ju inte så mycke längre, men tillräckligt!! Jag planerar att en vacker dag börja träna, men inte idag :P
Jag vill forma min kropp för att få bort de lilla fläsk jag inte vill ha, och så jag kommer i ännu fler kläder :D
Jag vill nå min målvikt till min 28 års dag i februari! Gör jag de ska jag beställa ett linne åt mig själv, om inte någon annan beställer åt mig!!
 
Just nu ska jag egentliten bara äta och må gott! Försöka klara mig genom min första jul som LCHF/LCFF-are! Får väl se hur de går!
 
Men precis nu ska jag göra mig lite mat, burgare, tomat, ost och aioli!!
 
 
 
 
Puss o Kraam
Postat av: Carolina

Du är så duktig ! :-D

Svar: Tack vännen!!
Odjuren/Maria

2013-12-05 @ 21:10:37
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: