Söndag, första advent!

Jaha, då va de första advent.. Jag skulle ha städat i helgen, de har jag inte gjort! Istället har jag varit på jobbet o myst på kattens dag och skyltsöndag! Igår hade jag med mig Aska för vägning, men hon fick även visa upp sig som den sötnos hon är! Idag hade jag med mig Xena, skulle väga henne med, men de glömde jag :P Hon har visat upp sig o fått massa uppmärksamhet, o så har vi provat bilsele, men ingen som passade så som jag ville att den skulle passa så får bli att beställa nästa vecka så vi får hem så hon kan prova :P
 
Jag har iaf gjort EN sak denna veckan som jag skulle här hemma, jag har tvättat och sökt julstjärnor på internet och faktiskt hittat en jag gillar! (LÄNK) Men får väl se om de blir att beställa två sådana!!
Ska snart ställa mig o stryka lite gardiner och till veckan blir de städning så vi får de fint här! Och KANSKE sätta upp några tomtar o annat mysigt så de iaf ser juligt ut!
 
 
Men just nu ska jag bara slappa o mysa med mina 'barn'!!
 
 
Ha en underbar första advent!
 
Puss o kraam!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: