Kläderna växer, eller är de jag som krymper?

Ja de e en väldigt bra fråga! Jag tror mest på de sista! Dom senaste åren är de någon 'fe' som har sytt in alla mina kläder på natten när jag sover, förstår inte hur de gått till... ;-)
 
Vecka 12 var jag och shoppade kläder inför resan till Manchester, England.. Jag köpte ett par jeans i storlek 34/32 (länk) och två linnen i storlek L (länk). Linnena testade jag inte utan förutsåg att dom skulle vara lite små och jeansen satt väldigt tight!! Idag sitter linnena löst som attan och byxorna trillar nästan av.. :P Men jag älskar de!!! Känns som om jag måste köpa nya kläder snart igen! Men kanske inte, jag har en väska nere i källaren med kläder som jag hade den där sommaren när jag var smal!
 
Innan jag flyttade till Övertorneå och sendan hit till Malmberget var jag hos min vän Hanna och fick massa kläder av henne, dom satt tight då men jag tänkte ju att jag skulle börja träna (de gjorde jag inte) så kläderna har legat i källaren sen jag flyttade hit.. Förra helgen testade jag ett par jeans som de står storlek 32 i, dom är med andra ord två storlekar mindre än favorit-jeansen som jag köpte till England och FYRA storlekar mindre än mina arbetsbyxor! Arbetsbyxorna fick jag i slutet på mars/början på april!!! Jag verkligen älskar att min kropp krymper!
 
Sommaren 2010 bilade jag från Övertorneå till Sandhem/Mullsjö en resa på ungefär 140 mil enkel väg. Väl där nere var jag i Gällstad och bla på Lager 157 och shirt-store, På Shirt-store hittade jag en t-shirt som de står class of 1986, vilket va de enda jag såg och två skellet t-shirten är i storlek L (liten L) och jag såg några månader senare när jag packa de upp den i min lägenhet i Malmberget att de står Class of 1986 Tjernobyl High School... Den e snygg som fan! Och idag är första gången jag använder den!!!!
 
 
 
Jeans i storlek 32/32 och tröja i storlek liten L och frisyr alá nyvaken fast jag inte är de :P
 
 
 
Puss o Kram!!
 
Postat av: Sandra Hesselgren

Kuligt! Du ser jätte fräsch ut! :)

Svar: Tack vännen!! Jag är så jäkla nöjd med mig själv!!! Nu e de bara resten kvar :D
Odjuren/Maria

2013-07-07 @ 20:13:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: