Så går vi ner i vår källare, ner i vår källare!!

Just precis!! Jag har varit ner i vår källare... I källaren har vi rensat allt som varit i säckar de ligger nu mera i kartonger! I sagda källare hittade jag min väska med inspiration! Min väska med 'smalkläder' som jag köpt när jag va smal, köpt för att ha när jag blir smal igen och fått för att jag vill bli smal :P
 
Nästan alla kläder passade!!! Och gissa om jag är lycklig!?!! De känns så jäkla bra!! Snart dags att faktiskt SLÄNGA lite kläder som börjar bli stora och slitna!!!
 
 
 
 
T-shirts, tjocktröja och jeans som inte jag kommit i på MINST tre år!! Jeansen och dom randiga har jag köpt själv de andra har jag fått från min kusin!
 
 
Linnen jag ännu inte kommer i! Dom tre längst ner köpte jag för att jag hade tänkt att jag ska komma i dom, för tre år sen! De lila, rosa och blåa köpte jag på ullared när jag va smal, dom kommer jag snart i igen!! :D
 
 
Nu ska jag sitta lycklig på min rumpa en stund till innan jag ska diska, duscha och städa igen..
 
 
Puss o kraam
Postat av: LCHF-ingenjören

HEJJA DIG!!!!

Svar: Tack kära du!!Jag är jävulskt stolt!!!
Odjuren/Maria

2013-07-13 @ 21:00:03
URL: http://lchfingenjoren.blogg.se
Postat av: Carolina

Kul att det går framåt:-) Kram

Svar: Minst sagt!! De känns underbart!
Odjuren/Maria

2013-07-14 @ 22:05:40
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: