Träningskläder....

Ja, nu när jag ska börja träna kanske jag ska ha lite träningskläder!! Eller närmare bestämt byxor!! Jag har ju hittat min sportbh (som faktiskt passar igen) och jag har gamla slitna linnen och skor har jag me... Men va fan ska jag ha på underkroppen?? Kanske ska se om jag hittar några gamla leggings eller nåt så jag har nå o träna i... Dags att rensa garderoben med andra ord!!!
 
Börjar bli tråkigt att städa nu :P Men bara en hylla i garderoben att kolla igenom efter legings som jag kan ha o träna i.. Kan tänkas bli dom som Carolina (länk) köpt åt mig i vintras ett par militärmönstrade legings eller mina gamla ganska tjocka legings (tror dom e för stora dock)  så ska nog ta o rensa den hyllan med byxor så jag ser va fan ja har för kläder!!
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: