Inte sett...

Jag har inte sett min förandring själv på de sätt andra sett de.. Men igår när jag kollade på bilder från Halloween förra året och på hur jag ser ut idag.. HELVETE vilken skillnad de är!! Jag är chockad själv! Och så jävla stolt så jag har skrutit heeela kvällen igår :D
 
Första bilden halloween förra året och den andra från gårdagens firmafest!
-23 kg
Första bilden är på mig och min älskling när vi kom till Rosso Restaurant i Manchester
i april, bild två är från igår! Första bilden är innan jag började med LCHF och andra 
är efter ca 6,5 månad med LCHF/LCFF!!! Jag är STOLT!! -ca 18-20 kg
 
 

Nu ska jag slappa med djuren innan älskling kommer hem!
 
Puss o kraam
 
Postat av: Carolina

Det brukar vara så... ;-)

Svar: Eller hur! Jag har ju fattat med tanke på att vågen visar neråt.. och de faktum att jag har kläder i storlek small o medium nu mera! :D Heeelt underbart
Odjuren/Maria

2013-11-03 @ 14:07:28
URL: http://www.carolajnastankar.se
Postat av: Carolina

Du e duktig! Jag försöker hitta motivationen... :)

Svar: Den kommer, förr eller senare
Odjuren/Maria

2013-11-03 @ 18:59:04
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: