30 days...

30 days workout!
Ja nu e de ute i de öppna! Idag har min 30 days worout börjat! Hela oktober ska jag träna MINST 30 minuter varje dag med udantag för den 15:e då jag har vilodag! Detta för att kickstarta mig själv till träning och för att jag verkligen vill ha ett bmi under 25 nästa gång jag ska till min dietist och "skanna" mig..
Dagens pass har varit styrka här hemma i köket, de känns riktigt bra! Lite känningar i benen redan, men de reder sig! I morron blir de Zumba efter jobbet.. ska bli kul att försöka mig på de igen.. 
 
Duschen nästa!!!!

Puss o kraam!
Postat av: Julia

låter som en rolig utmaning :) är du intresserad av motivation till din träning? kolla gärna in en sväng på min blogg och se om det är nått för dig :)

Svar: japp! Jag har fått inspirationen från Kostologik och känner mig riktigt taggad! :DSka kolla in din blogg ikväll efter jobb o träning!
Odjuren/Maria

2013-10-02 @ 08:29:53
URL: http://takethetime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: