Ny overall!

Min älskade sessa har fått ny overall i helgen! Jag är galet nöjd med den! Xena gillar den inte ännu, men snart e de dags för längre promenad o då kommer hon älska den! Känner min sessa en hel del! :D
 
 
 
 
 
 
Fick höra från en kompis att hon ser ut som Krösa-Maja från Emil i Lönneberga, jag håller inte riktigt med men jag har ju alltid gillat Emil o tycker att Krösa-Maja e riktigt bra :D
Den har ju Xenas färger, svart och rosa! Rosa reflexband på benen och på luvan står de LOVE!! Jag är såååå nöjd!! Ska nog dock sätta en reflex ovanför fickan till bajspåsarna så man ser den ordentligt när de e mörkt! De får bli helgens projekt de och kanske en tröja till henne, eller bara slappa med hundar o katter.. 
Ska ju vara hundvakt åt världens bästa pudel Iza!! Vem vet, kanske hjärncellen Elize hamnar här oxå.. Trångt men mysigt!!
 
 
Nu e de dags att fixa maten, laxbitar med kryddan chili kakao, o massa grädde!!
 
 
Puss o kraam
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: