Lågkolhydrat!

Staten har kommit på att lågkolhydratkost så som LCHF (LCFF), Atkins osv är dieter som INTE är farliga!! Klipp från SVT's morgonprogram finns hos Kostdoktorn (länk)! Inte nog med att de inte är farligt, de är mest effektivt oxå!! Och de kan jag inte annat än att hålla med om! Ät mindre, spring mer funkar inte för alla!
Alla VILL inte röra på sig! Jag själv tycker att de e tråkigt och jag har inte kommit in i träning, jag vet att jag vill träna Zumba och styrka, men har inte kommit mig för att börja.. Men någon dag kommer de och de e då jag står i köket o tränar så gott som varje dag :P Vem vet, den dagen kanske är närmare än jag tror!
 
Nu är de dags för frukost! och sen blir de jobbet ikväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: