Täcke till Xena!

Jag är lite lat ibland, orkar inte sy något täcke till min prinsessa så på måndag ska jag kolla vilka storlekar vi har på Hurttas Ultimate (länk) som hon kan ha när de e riktigt kallt och så här innan de blir kallt.. Klart min sessa ska ha de bästa jag kan komma på!! :D Sen e dom rätt snygga oxå ;)
 
 
Hon är världens bästa tjej!! Vacker som få ;)
 
Puss o kraam
 
Postat av: Lindoulainen

Men en ny overall måste du fanimig sy åt henne :P
Du ska få ett bättre mönster av mig så den blir bättre än den hon har ;)

Svar: Ska bli! Hon har ju en dubbeloverall men den kan hon inte ha när de e bara lite kallt.. :P
och fan va synd att jag då måste köpa nytt tyg!!! attans!
Odjuren/Maria

2013-09-26 @ 21:12:39
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Vilken fin hund!

Svar: Tack!! :D
Odjuren/Maria

2013-09-26 @ 21:37:51
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Lindoulainen

Jag säger bara en sak... GK´s i Morjärv!!

Svar: o när ska jag kunna ta mig dit? :/
Odjuren/Maria

2013-09-27 @ 10:30:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: