lusten kommer så smått....

Som rubriken säger så börjar blogglusten komma tillbaka!
Jag har inte känt mig på topp riktigt men jag är på väg däråt!
 
Jag är inne på sista jobbveckan innan min första riktiga semester någonsin! Kommer kännas konstigt att vara borta från jobbet i två veckor,  men skönt att bara ligga hemma o vara!
 
Jag har efter att ha varit på en platå och ätit dåligt de senaste månaderna äntligen kommit i fas o äter bättre och vågen visar neråt och jag mår bättre! Nu är der 3,3 kg kvar till mitt mål som jag hoppas nå till min semester är slut! Jag har bestämt mig för att de jag ska göra på min semester är att softa och börja träna ordentligt! Jag har de senaste veckorna börjat cykla till jobbet, denna vecka är de dock för varmt så igår promenerade jag och Xena hen från Kullen efter ha lämnat kollegans bil och idag promenad till jobbet, båda promenaderna har varit på knappt 5 km.
Hoppas på att kunna promenera hem från jobbet i morgon, om jag orkar gå upp tidigt så även till jobbet, men börjar kl 9 så då måste jag börja gå redan innan 8. Men vem vet, kanske kommer upp tidigt om jag fixar morgondagens frukost o lunch nu o sen lägger mig o kommer upp vid 6 eller halv 7!! Håll tummarna! 
 
 
Ska väl försöka fixa maten så de e gjort o jag KANSKE kan promenera till jobbet!
 
Ha en härlig kväll!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: