Semester!

Igår kl 14.03 gick jag ut från jobbet för två veckors semester! Hade planerat att åka upp på dundret o käka våfflor,  men jag fick köra Buick istället! Så jag o Micke ska fira idag istället,  med sk kulleglass!! Helt enkelt mjukglass från Kullekiosken!
 
Har ätit en del fel dom senaste dagarna, bla MYCKET glass! Men, min kropp har reagerat perfekt på de! -1,6 sedan förra fredagen! Säkert en del vatten när kroppen vänjer sig vid hettan, men jag KÄNNER hur magen o låren är något tightare efter mina morgon promenader till jobbet!
 
Idag ska jag plocka fram min symaskin för första gången på lääänge! Ska fixa en ny sommaroverall åt min prinsessa!  Och ett midjebälte så jag slipper bära koppel när vi e ute o promenerar o Xena springer lös! Knte för att hennes koppel väger mycket, men jag är lat i de hänseendet och jag tror att jag vet hur jag ska göra bältet bekvämt för mig!
 
 
Hmm kanske ska kliva ur sängen o sparka igång denna dagen! Mycket att göra! 
Hinna äta glass o klippa ut overalldelar o komma på exakt hur bältet ska bli.. hur ska jag orka?  ;-)
 
 
Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: