långt emellan

Nu har de varit länge mellan inläggen igen! Min blogglust är nästan helt borta tyvärr..

Men jag har i torsdags beställt en sommarklänning från Thailand, idag kom den!! Liite tight sitter den, så nu är jag verkligen motiverad att ta tag ordentligt i min mat igen! Blivit lite många snedsteg som inte får mig att må bra! Varken fysiskt eller psykiskt!!! Nu får de vara nog! Nu ska kroppen formas och tightas till en aning!
Hoppas på att nå mitt mål innan min semester är slut! I mitten på augusti. Jag har ca fyra eller fem kilo kvar så har en chans att komma i mål!

Nu blir de att mysa i soffan med min älskling, Xena och min svåger... Eller ja, grabbarna spelar FIFA o jag kollar på....


Puss o kraam



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: