Sista besöket...

Idag har jag varit på sista besöket hos min dietist!
Har kollat igenom alla papper jag fått om min viktnedgång. När jag började hos dietisten den 18 maj 2012 och fick rådet att äta ofta och lite, o de kvittade om de va mat, godis eller kakor jag åt så vägde jag 86,4 kg och hade en fettprocent på 43,1%!
Vid start på LCHF den 10 april 2013 vägde jag 83,3 kg med fettprocent på 38,9%, en och en halv månad senare hade jag gått ner till 76,9 kg, nästan dubbelt så mycket mot med hennes tips på nästan ett år! Då var fettprocent på 37,5%
Idag, vid mitt sista besök så stannade vågen på 67,1 kg med fettprocent på 30,4%!! 3,8 kg kvar till mitt mål och 6,6% fett som ska bort för att de ska vara innom normen!!

Jag är riktigt stolt över mig själv!! Vill nå mitt mål till min semester, eller iaf till den e slut! Jag har tre månader på mig! I morgon är första dagen i resten av mitg liv!

Nu ut o nattkissa vovven o sen sova!!



Puss o kraam
Postat av: Carolina

Duktiga du!! =)

Svar: Tack!! Nu e de inte långt kvar!! Känns såååå bra! Jag är 20 kg lättare än när vi träffades!
Odjuren/Maria

2014-05-08 @ 23:05:54
URL: http://www.carolajnastankar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: